Longarmpatronen

Catalogus Machinequilten met Overallpatronen en Longarmpatronen
  
Machinaal Quilten
In dit deel van de webshop kunt u een gedeelte van de overallpatronen bekijken voor het machinaal quilten. Deze overallpatronen kunnen worden gemaakt op de BERNINA Q 24 Longarm-machines. U kunt hier een keuze maken en de bestelling kunt u plaatsen voor het machinaal quilten in overleg met Trijntje van der Horst, zodat alles mooi past bij uw eigen quilt. In het Quilt-Atelier kunt u samen kijken welk overallpatroon het beste past bij uw quilt.
 
Edge to Edge quiltpatronen zijn overallpatronen die worden gebruikt voor het machinaal quilten. Een overallpatroon gaat over de hele quilt heen van links naar rechts. 
 

Machinaal Quilten en garens
Qua Machinaal Quilten is er een groot assortiment quiltgarens voor het machinaal laten doorquilten.
Er zijn prachtige multi color garens die mooi aansluiten qua kleur bij uw werkstuk. Maar een uni draad kan natuurlijk ook heel mooi zijn. Voor iedere quilt is het anders qua kleurkeuze. Het is dan een persoonlijke keuze of u kiest voor een opvallende draad, of juist een blendende, een niet zo opvallende draad. Voor machine quilten bestaat ook de mogelijkheid om een quilt free motion te laten quilten. Dit houdt in blok voor blok, aparte randen en/of borders. Verder kan Trijntje zelf een voor uw quilt op maat gemaakt patroon maken, zodat uw quilt een extra touch krijgt.
Machinaal Quilten is dan ook niet mogelijk om via een online bestelling te plaatsen via de webshop. Er is zoveel te vertellen over het laten doorquilten van machinaal quilten, maar het handigste is om hiervoor dan eens langs te komen met uw werkstuk, om een en ander goed door te praten. Tenslotte is iedere quilt uniek en met liefde gemaakt! En verdient iedere quilt de nodige zorg en aandacht van de longarmquilter!

 
Bij onder meer Jamie Wallen, Linda Taylor en Claudia Pheil heb ik diverse machine quilting - longarm classes gevolgd.
  
 
Klik hier voor meer Machinaal Quilten Inspiratie
 
Klik hier voor de achterkantstof / dubbelbrede stof die nodig is bij Machinaal Quilten 
 
     
/upload/2009/shop/Z1_Quilt_Webwinkel_K_Terug25px.png
Powered by webXpress